Close

Wrocław-Berlin

Szybko

Luksusowym busem

Tanio

Bezpiecznie

Kursujemy od poniedziałku do niedzieli.
Nie kursujemy w święta.
Z WROCŁAWIA DO BERLINA (możliwość zabrania pasażerów z Legnicy na stacji ORLEN przy autostradzie A4, dojazd z Wrocławia na stację paliw zajmuje około 50 min do godziny):
  • LEGNICA (STACJA ORLEN PRZY AUTOSTRADZIE A4)

  • BERLIN SCHONEFELD SXF

  • Dworzec autobusowy ZOB (Stacja ARAL obok CAR WASH – widać z peronu)

  • BERLIN TEGEL TXL

Godziny kursów

Z Wrocławia do Berlina5:008:0012:00
Z Berlina do Wrocławia 10:10 13:1018:20

PASAŻER MOŻE ZAKUPIĆ BILET PRZED WYJAZDEM

NAJPÓZNIEJ NA:

  1. 48 GODZIN PRZED PLANOWANĄ DATĄ PRZEJAZDU ZA POŚREDNICTWEM STRONY INTERNETOWEJ  www.e-podróżnik.pl
  2. 12 GODZIN PRZED PLANOWANĄ DATĄ PRZEJAZDU TELEFONICZNIE:
TEL. 71 3872579 , 601520667, 605222277

*********************************************************************************************

  1. Cena biletu 85zł
  2. Kursujemy od poniedziałku do niedzieli.
  3. Nie kursujemy w święta.
  4. Podane godziny mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie.
  5. Czekamy na opóźnione samoloty do 1 godziny od podanej rezerwacji godziny lądowania (tylko bilety opłacone).
  6. 24 godz.przed wyjazdem klient zobowiązany jest do kontaktu z biurem tel. 71/387 25 79, +48 601 520 667, +48 605 222 277 lub mailowego w celu potwierdzenia rezerwacji.
  7. Ekspres Bus zastrzega sobie prawo do niewielkich odstępstw od podanych godzin.

W przypadku pytań prosimy o kontakt  601520667, 605222277

podane numery są dostępne w godzinach: Dni robocze 9.00-21.00 w weekendy 15.00-18.00 

kontakt e-mailowy: 

ekspres.bus@gazeta.pl

Oferujemy również kursy sezonowe do Kołobrzegu, Czarnej góry i innych miejsc.
Regulamin

I BILETY

  1. Wykupienie biletu jest potwierdzeniem przyjęcia warunków regulaminu przewozu.
  2. Bilet podróżny jest na okaziciela
  3. Bilet można wykupić najpóźniej 48 godzin przed planowanym odjazdem w systemie przedsprzedaży.
  4. W przypadku niewykorzystania biletu traci on ważność.
  5. Nie zwraca się należności w przypadku zagubienia biletu.
  6. Bilet zakupiony na przejazd w obie strony, a wykorzystany tylko w jedną stronę nie podlega zwrotowi.
  7. Bilet w którym dokonano już raz zmiany daty wyjazdu nie podlega zwrotowi.
  8. W razie rezygnacji z przejazdu potrącone są następujące kwoty:
  1. Powyżej 7 dni – 0%
  2. Od 5 do 7 dni – 10%
  3. Od 3 do 5 dni – 50%
  4. Na jeden lub 2 dni przed wyjazdem – 100 %

II PRZEWÓZ BAGAŻY

  1. W ramach wykupionego biletu można zabrać jedną sztukę bagażu o wadze nieprzekraczającej 30kg oraz bagaż podręczny o wadze do 5 kg.
  2. Pasażer może zabrać za dodatkową stosowną opłatą drugą i kolejną sztukę bagażu (opłata za nadbagaż pobierana jest przez obsługę autokaru).
  3. Bagaż powinien być odebrany przez pasażera z chwilą przyjazdu do miejsca docelowego.
  4. Reklamacje dotyczące bagażu przyjmowane są przez obsługę autokaru w chwili jego wydania.
  5. Odpowiedzialność przewoźnika za bagaż jest ograniczona do wartości aktualnej ceny zakupionego biletu jednokierunkowego.
  6. Bagaż o większej wartości powinien być ubezpieczony indywidualnie przez pasażera.
  7. Za rzeczy pozostawione w autokarze (bagaż podręczny, dokumenty, gotówkę, biżuterię, papiery wartościowe) przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności.
  8. Zabrania się przewożenia materiałów i przedmiotów, które mogą zagrażać bezpieczeństwu podczas podróży.

III PRAWA I OBOWIĄZKI

Przed wykupieniem biletu pasażer ma obowiązek zapoznać się z warunkami regulaminu podróży, a wykupienie biletu jest równoznaczne z przyjęciem tych warunków.

  1. Pasażer ma obowiązek posiadać ważny bilet.
  2. Pasażer powinien oczekiwać na autokar minimum 15 minut przed planowanym odjazdem, a niestawienie się pasażera na umówiona godzinę jest równoznaczne z jego rezygnacją.
  3. W przypadku opóźnienia się autokaru pasażer powinien oczekiwać na niego nie krócej niż 1 godzinę, jeżeli niemożliwość skorzystania z przewozu linią EKSPRES BUS nastąpi w skutek odwołania przewozu, pasażerowi przysługuje zwrot do wysokości kwoty opłaconej za przejazd.
  4. Za zanieczyszczenia autokaru przez pasażera, pobierana jest opłata w wysokości 100zł na koszt czyszczenia, a za uszkodzenie wyposażenia autokaru pasażer ponosi odpowiedzialność w wysokości wyrządzonej szkody, na rzecz napraw.
  5. W autokarze obowiązuje zakaz palenia papierosów, spożywania alkoholu i środków odurzających.

IV PRAWA I OBOWIĄZKI PRZEWOŹNIKA

  1. Autokar obsługujący dana linię jest odpowiednio oznaczony tablica informacyjną.
  2. Przewoźnik ma prawo nie dopuścić zajęcia miejsca w autokarze, lub odpowiednio odmówić dalszego przewozu w następujących przypadkach:
  1. Pasażer nie przestrzega regulaminu i zarządzeń obsługi autokaru.
  2. Pasażer jest pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub jest chory w skutek czego może być zagrożeniem dla innych pasażerów.
  3. Zachowuje się w sposób uciążliwy dla innych pasażerów.
  1. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub odwołanie kursów z przyczyn od niego niezależnych (odprawy graniczne, żywioły)
  2. W przypadku przerwania jazdy w skutek awarii autokaru i niemożliwości kontynuowania jazdy, przewoźnik jest zobowiązany do podstawienia zastępczego środka transportu.
  3. W szczególnych przypadkach przewoźnik zastrzega sobie możliwość zmiany trasy.
  4. Na czas podróży pasażer jest ubezpieczony przez przewoźnika w ramach obowiązujących ubezpieczeń komunikacyjnych.
  5. Reklamacje dotyczące podróży należy kierować na adres przewoźnika w trybie do 14 dni od daty wyjazdu.
  6. Obowiązkiem przewoźnika jest rozpatrzenie i odpowiedź na reklamację w 14 dni.